Correus edita un segell sobre la Calçotada

Es tracta d’una important promoció coincidint amb els 40 anys de la Gran Festa de la Calçotada de Valls.

A les portes de la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR), en els quaranta anys de la Gran Festa de la Calçotada, coincidint amb les Festes Decennals de la Mare de Déu de la Candela 2021+1, Correus emetia la sèrie de segells de Correus autoadhesius amb el nom de Turisme. Emissió que consta de dos segells amb el denominador comú de Turisme Gastronòmic: Calçotada de Valls i “Festa do Pulpo” a Carballiño (Ourense). Des del 14 de gener, els dos segells incrementen la llista d’ambaixadors al món en el suport cultural que ofereix la filatèlia.

L’efecte de la calçotada està impresa en offset sobre paper autoadhesiu fosforescent. Es presenta amb un valor d’1,65 euros i de tirada il·limitada. El segell recull un moment de la cocció de calçots a la plaça de l’Oli, per la Gran Festa de la Calçotada, amb la inserció “Turismo Gastronómico Calçotada”.

La Cambra de Comerç i Indústria de Valls, ha rebut la informació del Diario de Burgos, on el passat dilluns 24 de gener es publicava un article sobre la Gran Festa de la Calçotada als diaris del Grupo Comunicación Promecal de les províncies de Castilla y León, la Rioja i Castilla-La Mancha, que publiquen una columna setmanal de més de les dècades de publicació dedicada a la Filatèlia.

Es tracta d’un reconeixement i una promoció important de la Calçotada que ha fet Correus, i que contribuirà a un major coneixement del fet gastronòmic de la Calçotada de Valls i la seva projecció internacional.

Columna del Diario de Burgos deedicada a la Festa de la Calçotada